Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Някой да знае дали вътрешните дръжки на вратите са уникални за Спринт или стават и от първите 33 ?
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #17
      няма да станат. те са към ръкохватките. по същия начин като 3-та серия но малко по-различно.

      http://img121.imageshack.us/img121/157/3338.jpg
      http://img297.imageshack.us/img297/7766/3340.jpg

      ако не намериш оригинални, може да видиш от фиат уно или ритмо дали ще паснат. външно са подобни.
      точка

      Comment


      • #18
        Брат и аз мисля,че дръжките няма да ти станат от 33.
        На ГТВ 2000 са 95% същите,но са малко по дълги и не пасват.
        Ела да ти подаря една спукана задна броня за спринт,че ми се пречка.

        Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

        Comment


        • #19
          Пешка, мерси за бронята!
          Ще се чуем като идвам към вас.

          Иначе намерих външни фарове Carello за моя Спринт, както и две предни решетки.
          Вътрешни фарове за новата маска също ще ми трябват.

          Преди да я изпратя за купе имам да сменя и малко бензинопроводи.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #20
            Когато идваш към София не е лошо и на мен да ми се обадиш.Имам два три чувала с чаркове,които чичо Митко не пожела да вземе.Мисля че имам и вътрешни дръжки...

            Ще те следя!!!

            Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

            Comment


            • #21
              Данчо, ще се чуем тези дни.

              Тая кола си бях казал, че няма да я пипам поне година, но не издържах. )
              Спринта вече е в сервиза за сериозно кърпене и нова боя.
              Ще има смяна на цвета живи и здрави.
              Очакванията ми са умерени. Ще видим колко време ще отнеме кърпежа.
              Не съм поставял изисквания за идеална реставрация и спазване на всяка гънка.
              Искам я здрава и стаблилна за да съм сигурен, че няма да има проблеми както и да я карам.
              Ето малко зловещи снимки отдолу.
              Виждат се следи от предишни майстори.
              И все пак имайте предвид, че предният собственик си я беше направил да я кара ежедневно и и се радваше истински около 6 години.



              Междувременно отстраних едно словещо тропане от окачването.
              Долният тампон на заден ляв амортесьор беше хванат с обикновен болт 8мм, а оригинално е 9мм.
              Старият болт беше протъркан и на път да се скъса.

              Благодарности на всички приятели, които помагат с всякакви части и съвети! Ей това е манията!
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #22
                Колега, и моята 33-ка не е много по-назад по отношение с гледката отдолу. Може би е малко по-добре, но на пръв поглед и при мен това се вижда.

                Алфа Ромео 33 1.3Боксер 92г.

                Comment


                • #23
                  Ръждица има.
                  Поради тази причина купувам заден мост за Алфасуд/Спринт. Трябва ми такъв за дискови спирачки отзад.
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #24
                    Работата започна и няма връщане назад.
                    Под мазаниците излизат изящни скулптури от кит. Може би те ще имат много голяма стойност някой ден.
                    Поколения артисти са творили със силикон, кит, тънки ламаринки и най-малко със заварки
                    Страхотия.
                    Майсторите обаче ме обнадеждават. Щяла да стане колата. Ще видим
                    Благодарение на MogaTa вече имам идеални врати и един доста приличен калник.
                    Търси се още един (десен) и ако намеря метални брони ще е супер.
                    Пластмасовите били грозни и майстора не иска да ги слага
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • #25
                      Няма ли да те е страх да караш кола с изграждан кош ?

                      Comment


                      • #26
                        Не.
                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #27
                          Нищо и няма на колата. Почти де. Подлежи си на възстановяване и ако тенекеджията е кадърен няма да има никакъв проблем, разликата на възстановените детайли спрямо оригиналните ще е пренебрежимо малка, може би след боята да не личи. А това, че ще се сменят разни гредички не е повод за страх според мен. Точно обратното - досега е трябвало да го е страх да я кара.
                          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                            Няма ли да те е страх да караш кола с изграждан кош ?
                            Изграждан кош кош е 10 пъти по-добре от липсващ. Още повече, че тоя кош фабрично е мек, а ако се изкърпи като хората, става по-здрав от оригинално. По-важното е след кърпенето, да се обработи добре ламарината и да се защити от ръжда.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              Изграждан кош кош е 10 пъти по-добре от липсващ. Още повече, че тоя кош фабрично е мек, а ако се изкърпи като хората, става по-здрав от оригинално. По-важното е след кърпенето, да се обработи добре ламарината и да се защити от ръжда.
                              За липсващ, както в случая спор няма.
                              А дали фабрично е мек незнам...до нова такава не съм се докосвал. Просто ми се видя изгнила ужасно на доста важно място....под калници.. е ясно че са без значение .
                              И да вметна едно питане... как се засажда самоправски рог, без да е на криво ?

                              Comment


                              • #30
                                Тези дни имаше визитация при пациента.
                                Кърпежите вървят.
                                Почти целите дъна ще са сменени. Интересното е, че нямат уребрения и ще стане съвсем като заводско като се боядиса.
                                Малки са, а и с по-сложна форма затова нямат ребра явно.
                                Междинните прагове са сменени също.
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X